Γυμναστική δε χρειάζεται μόνο το σώμα μας. Χρειάζεται και το πρόσωπο μας έτσι ώστε να τονωθούν οι μύες, να αυξηθεί η κυκλοφορία του αίματος και να διατηρηθεί η ελαστικότητα του. Οι αθλητές που γυμνάζουν το σώμα τους δε δείχνουν νεότεροι; Και το πρόσωπο μας μπορεί να δείξει νεότερο αν το γυμνάσουμε.  Σας προτείνουμε λοιπόν μία σειρά πολύ απλών ασκήσεων.

  • Κλείστε σφιχτά τα μάτια για λίγα δευτερόλεπτα. Έπειτα χαλαρώστε τα και σηκώστε ψηλά τα φρύδια σας και ξανακατεβάστε τα.
  • Ανοίξτε λίγο το στόμα σας και τραβήξτε τα χείλη προς τα μέσα και μετά έξω. Επαναλάβετε 5 φορές.
  • Σφιξτε τα δόντια σας και ανοίξτε το στόμα σας έτσι ώστε να νιώθετε τους μύες του λαιμού σας τεντωμένους.
  • Ταμπονάρετε ελαφρά με τα δάχτυλα σας την περιοχή γύρω από τα μάτια.
  • Χαμογελάστε και κρατήστε την άκρη των χειλιών σας με τους αντίχειρες και την άκρη των ματιών σας με τους δείκτες. Κρατήστε ορθάνοιχτα τα μάτια σας.