Η γυμναστική είναι απαραίτητη καθημερινά. Όμως τα γυμναστήρια κοστίζουν πολύ. Μπορούμε λοιπόν να κάνουμε εύκολες ασκήσεις στο σπίτι μας και μάλιστα μπορούμε να τις συνδυάσουμε και με τις δουλειές του σπιτιού.

  • Αρχικά ποτέ μην παίρνετε ασανσέρ.  Πάντα να χρησιμοποιείτε τις σκάλες.Είναι κάτι σαν αεροβική γυμναστική που κρατάει τα πόδια σας σε φόρμα
  • Το καλάθι με τα ρούχα της μπουγάδας μπορεί να χρησιμεύσει πολύ. Σηκώστε το πάνω από το κεφάλι σας με τεντωμένα χέρια και ανεβοκατεβάστε το 10 φορές. Γυμνάζετε εύκολα ώμους και χέρια. Αν είναι πολύ βαρύ βγάλτε μερικά ρούχα.
  • Όταν βάζετε πιάτα στο πλυντήριο κάντε καθίσματα μερικές φορές. Έτσι γυμνάζετε τους γλουτούς σας.
  • Σιδερώνοντας γυμνάζετε χέρια και ώμους
  • Και μη ξεχνάτε! Όταν βγαίνετε να πηγαίνετε για χορό. Καίτε θερμίδες, γυμνάζεστε και περνάτε και καλά.