Υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που ενισχύουν το μεταβολισμό και βοηθούν τον οργανισμό να παράξει παραπάνω ενέργεια από την κανονική. Συνεπώς είναι απαραίτητο να τα εντάξουμε στη διατροφή μας. Ποιες είναι όμως αυτές οι τροφές;

Μάνγκο και πορτοκάλια. Περιέχουν βιταμίνη C η οποία αυξάνει το επίπεδο του μεταβολισμού του σώματος.
Σπανάκι. Καίει το περιττό λίπος που έχει αποθηκευτεί.
Γαλοπούλα και κοτόπουλο. Περιέχουν πρωτεΐνες που βοηθούν στο να χάσετε βάρος.
Μήλο. Εκτός του ότι είναι θρεπτικό βοηθάει και στη χώνεψη.
Σαρδέλες. Περιέχουν λιπαρά Ω3 και πρωτεΐνη που καίει το λίπος. 
Καρότα. Περιέχουν προβιταμίνη Α και δημιουργούν πληρότητα στο στομάχι
Μπρόκολο. Έχει αντικαρκινικές ιδιότητες και ενισχύει τον μεταβολισμό.
Φασόλια. Οι φυτικές ίνες που περιέχουν τα φασόλια εμποδίζουν το σώμα μας να απορροφήσει λίπος.